LVMH by týmto krokom chcela expandovať na klenotníckom trhu v Spojených štátoch amerických. Podľa zdrojov však zatiaľ nie je isté, že sa skupina na prevzatí dohodne.

Trhová hodnota spoločnosti Tiffany sa teraz pohybuje na úrovni približne 12 miliárd amerických dolárov, zatiaľ čo trhová hodnota LVMH dosahuje zhruba 215 miliárd dolárov, upozorňuje agentúra Bloomberg.

LVMH je najväčšou luxusnou skupinou na svete a vlastní desiatky rôznych značiek. Patria medzi ne napríklad módne značky ako Fendi, Givenchy a Louis Vuitton, šampanské Dom Pérignon, šperky a hodinky Bvlgari a Hublot či reťazec parfumérií Sephora.

Spoločnosť Tiffany vznikla v roku 1837, kedy otvorila svoj prvý obchod v New Yorku na Manhattane. Okrem drahých šperkov predáva aj parfumy, hodinky alebo slnečné okuliare balené do ikonických tyrkysovo modrých škatuliek.

Klenoty od Tiffanyho sa preslávili v rade filmov. K tým najznámejším patrí film Raňajky u Tiffanyho s Audrey Hepburnovou.