Viac než 150 nemeckých firiem a značiek v utorok spoločne spustí reklamnú kampaň na podporu očkovania proti ochoreniu covid-19.

Podľa vyjadrenia berlínskej reklamnej agentúry Antonisa, ktorá kampaň vymyslela, sa na nej budú podieľať napríklad BMW, Mercedes-Benz, Edeka, Lidl, Sparkasse či Volksbanken rovnako ako Burger King a McDonald's.

Výroba BMW i4
Neprehliadnite

BMW skráti pracovný čas vo svojom východonemeckom závode

Titulom kampane je hashtag #ZusammenGegenCorona (#SpoločneProtiKorone), ktorý používa aj spolková vláda. Firmy však budú pod týmto hashtagom na sociálnych sieťach propagovať očkovanie vlastnými sloganmi. Sčasti to budú známe slogany príslušných značiek upravené na výzvu k vakcinácii.

WA 5 Berlín - Líder Sociálnodemokratickej strany Nemecka (SPD) a kandidát na nemeckého kancelára Olaf Scholz počas tlačovej konferencie, na ktorej  SPD, Zelení a Slobodná demokratická strana (FDP) predstavili koaličnú dohodu budúceho nemeckého vládneho kabinetu v Berlíne v stredu 24. novembra 2021. FOTO TASR/AP
 


24.11.2021, Berlin: Olaf Scholz, SPD-Kanzlerkandidat und geschäftsführender Bundesfinanzminister, stellt auf einer Pressekonferenz den gemeinsamen Koalitionsvertrag der Ampel-Parteien
Neprehliadnite

Nemeckí Zelení schválili novú koalíciu na čele s kancelárom Scholzom

Designovaný spolkový kancelár Olaf označil kampaň za „za skvelý signál spoločenskej zodpovednosti a vlastnej iniciatívy".

očkovanie
Neprehliadnite

Nemecko plánuje zaviesť povinné očkovanie proti covidu pre zdravotníkov