Hoci je gastro biznis na kolenách, jedna z najväčších spoločností v sektore na Slovensku plánuje nové projekty a jej ambíciou je zamestnať približne 200 nových zamestnancov. Pre TREND to potvrdil Ján Laš, šéf marketingu spoločnosti Medusa.

Podľa jeho slov pôjde o prierezové pozície cez manažérske, vysoko seniorské, až po bežné prevádzkové. V súčasnosti pracuje pre spoločnosť viac ako 1 300 zamestnancov.

„Aj keď je situácia s pandémiou veľmi vážna a gastro segment je zatvorený dlhé mesiace, množstvo našich ľudí pracuje naplno. Sme optimisti a veríme, že táto zlá situácia čoskoro skončí,“ tvrdí J. Laš s tým, že tento rok plánujú spustiť niekoľko nových konceptov, ktoré boli podpísané ešte pred pandémiou. „Veríme, že po očkovaní sa situácia upokojí a nastane oživenie“.

Na snímke Peter Štecko, majiteľ gastroskupiny MEDUSA GROUP, s.r.o.
Neprehliadnite

Štecko: Len tak sa nezmierim s tým, že mi covid vezme podniky

Nové prevádzky

Medusa má v súčasnosti inzerovaných niekoľko pracovných príležitostí, napríklad na pozíciu tzv. Brand Chefa pre novú sieť reštaurácii. O aké projekty ide zatiaľ firma neprezradila. Svoju kampaň spustila aj na sociálnych sieťach.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa