Slovenským kreatívcom sa darilo

Zo Slovenska bodovali dve agentúry v prestížnej súťaži Flema Media Awards. Víťazov štrnásteho ročníka vybrala porota zložená z 25 odborníkov pôsobiacich v oblasti mediálneho plánovania a marketingovej komunikácie. Svoje zastúpenie tu mali zadávatelia, médiá a reklamné či mediálne agentúry.

Z 58 prihlásených prác na shortlist postúpilo 21 kampaní v dvanástich kategóriách. Slovenský Wavemaker získal štyri ocenenia v kategórii Najlepšie využitie televízie a rádia kampaňou „S Birellom nenafúkaš“ pre klienta Plzeňský Prazdroj.

V kategórii Najlepšie využitie dát s kampaňou „PSS už nerobí kompromisy“, pre klienta PSS a za Najodvážnejší počin s kampaňou pre Slovenskú sporiteľňu „Posledný billboard“. Na tejto kampani spolupracovala aj s agentúrou Zaraguza.

Starmedia bodovala v kategórii Najlepšia lokálna exekúcia globálnej kampane pre klienta Burger King s kampaňou #PREPACMEKAC.

V kategórii Najlepšie využitie dát s kampaňou „PSS už nerobí kompromisy“, pre klienta PSS a za Najodvážnejší počin s kampaňou pre Slovenskú sporiteľňu „Posledný billboard“. Na tejto kampani spolupracovala aj s agentúrou Zaraguza.