Európania radi využívajú výhodné ponuky. Podľa prieskumu spoločnosti Honor až 65 percent respondentov neodolá zľavám a každý tretí sa teší na Black Friday. „Toto nadšenie vedie aj k takým kreatívnym stratégiám, ako je používanie viacerých e-mailových adries na získanie čo najväčšieho počtu zľavových kódov a ponúk pre nových zákazníkov,“ uviedla spoločnosť s tým, že taktiku používa 43 percent lovcov nízkych cien.
Počas Black Friday strávia v priemere takmer tri hodiny prehliadaním piatich alebo viacerých otvorených kariet v prehliadači. Hoci 41 percent respondentov nakupuje počas Black Friday alebo Cyber Monday, iba jeden z troch plánuje svoje nákupy vopred a iba štvrtina používa porovnávače cien. Pätnásť percent nakupujúcich zostáva hore až do polnoci, čím vyhýbajú prípadnému vypredaniu obľúbených položiek.
20 percent nakupujúcich je ohromených obrovským objemom ponúk a jeden zo šiestich je frustrovaný pomalou technológiou. Prieskum tiež ukázal, že ľudia sú ochotní urobiť výrazné zmeny v životnom štýle, aby využili Black Friday. Jesť vonku by prestalo 45 percent respondentov, 34 percent by si prestalo objednávať jedlo domov a 30 percent by sa vzdalo zvyku chodiť do kaviarní.