Bánovecká mliekareň vlani dosiahla tržby vo výške viac ako 50 miliónov eur. Mliekareň spoločnosti Milsy v uplynulom období zdvojnásobila výrobné kapacity, preinvestovala viac ako 11 miliónov eur, jej produktové portfólio zároveň prešlo komplexným rebrandingom. Za spoločnosť o tom informoval Pavol Remiaš.

„Všetky zmeny a investície nám umožnili viac ako zdvojnásobiť výrobnú kapacitu a rovnako tak aj zdvojnásobiť čistý obrat za obdobie približne posledných piatich rokov,“ skonštatoval generálny riaditeľ a predseda predstavenstva spoločnosti Rastislav Lupták. Spolu s postupným zvyšovaním výroby firma podľa neho pristúpila aj k rozšíreniu skladovacích priestorov.

Spoločnosť prevzala Bryndziareň a syráreň Zvolenská Slatina, ktorá sa od februára tohto roka stala novou značkou firmy. „V novej ére tejto najstaršej a od roku 1797 až do dnešných čias nepretržite fungujúcej bryndziarne na svete sme už spolu s naším partnerom pre strategický marketing začali pracovať na budovaní a posilnení aj tejto značky,“ priblížil člen predstavenstva Bohuslav Šiko.

Firma sa zaoberá výrobou produktov z mlieka, medzi ktorými sú syry, smotanové nátierky, tvaroh, smotana či jogurty. Vznikla v roku 1954. V súčasnosti zamestnáva takmer 300 ľudí z Bánoviec nad Bebravou a okolia.

Ďalšie dôležité správy

Ilustračná fotografia.
Neprehliadnite

Mliekareň Rajo mení názov na Meggle Slovakia, výrobky pod značkou Rajo pokračujú