Množstvo dovolenkových tipov či odporúčaní. To je každodenný „chlebík" travel influencerov, ktorí však na dlhé obdobie výrazne obmedzila pandémia koronavírusu. Ako sa s ňou vysporiadali a dá sa v nej vôbec nájsť nejaké pozitívum?
“Stále je to pre nás všetkých nová skúsenosť, stále nevieme, ako to všetko opäť bude počas jesene a zimy, či sa život naozaj vráti do normálu alebo príde ďalší variant, ktorý nám to urobí ťažším.. Ideme z mesiaca na mesiac,” hodnotí influencer Lukáš Chovan (Chovi) z instagramového účtu Chovi Travel, ktorého sleduje 16,3 tisíca fanúšikov.
Od tipov pre kamarátov do odporúčaní pre desaťtisíce
Ako sa stane človek travel influencerom? Cesta k tomuto zaujímavému povolaniu je kľukatá a pre každého rôznorodá. Spája ju len jediný spoločný menovateľ - vášeň k objavovaniu nových miest.
„My sami nepredávame nič, iba zdieľame tipy, linky, kde to ľudia môžu nájsť a kúpiť. Moja práca v Letenkách za babku bola úplným šťastím. Bavilo ma hľadať lacné letenky pre kamarátov, a tak som im napísal, či náhodou niekoho nehľadali. V tom čase nikoho nehľadali, no vyskúšali ma a už pre nich pracujem viac ako tri roky," opisuje svoje začiatky Chovi.
Travel influencer Milan Bardún z instagramového účtu Milan bez mapy, ktorý na ňom má 45,5 tisíca sledovateľov, upriamuje pozornosť na jediné - kontinualitu a konzistentnosť.
„Robím to už deviaty rok, vybudol som si veľkú skupinu čitateľov, sledovateľov. Keď niečo robíte pravidelne a dlho, tak tí ľudia sa naberajú a keď tam už máte nejaké zaujímavé publikum, tak potom je to publikum zaujímavé aj pre vašich klientov, ktorí chcú cez vás niečo odprezentovať." Milan má okrem instagramového účtu aj vlastný blog a YouTube kanál.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?