Ročný obrat maloobchodnej siete dm drogerie markt na Slovensku narástol o 22,53 percenta, keď dosiahol výšku takmer 428 miliónov eur. Informovala o tom spoločnosť.

Súhrnný obrat podskupiny patriacej pod rakúsku dm drogerie markt dosiahol 4,5 miliardy eur, čo znamená medziročný nárast o 23,1 percenta. Podiel dcérskych spoločností na celkovom obrate podskupiny zastrešenej dm drogerie markt Rakúsko predstavoval 73,6 percenta.

„Obchodný rok 2022/23 charakterizovali v spoločnosti dm drogerie markt štyri zásadné témy, a to predovšetkým nesmierna snaha utlmiť vývoj cien, ďalšie významné kroky na zníženie ekologickej stopy, investície vo výške 19,9 milióna eur do zvýšenia atraktivity predajní, do technológií budúcnosti a do udržateľných konceptov, ako aj realizácia komunikačných kampaní na zvýšenie povedomia spoločnosti, akou bola napríklad niekoľkomesačná kampaň ženské zdravie vo všetkých dm krajinách,“ povedal Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt.

Na Slovensku dm v obchodnom roku 2022/2023 realizovala investície vo výške skoro 19,9 milióna eur, z čoho najväčšia časť 14,3 milióna eur bola určená na rozvoj pobočkovej siete. Na rozvoj informačných technológií bolo vyčlenených 655-tisíc eur, na modernizáciu a zabezpečenie centrály 77-tisíc eur a do centrálneho skladu slovenská pobočka dm drogerie markt investovala 4,8 milióna eur.

V roku 2024 plánuje dm spustenie pilotnej prevádzky samoobslužných pokladníc vo vybraných filiálkach.

Ďalšie dôležité správy

Ilustračná snímka
Neprehliadnite

Prídu predavači o prácu pre samoobslužné pokladne? Expert zdôrazňuje prínos automatizácie