Systém Moje ezdravie má aktuálne z dôvodu preťaženia technickú poruchu. Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI), ktoré ho spravuje, pracuje na odstránení problému. TASR o tom vo štvrtok informovala jeho hovorkyňa Veronika Beňadiková.

Na snímke generálny riaditeľ Národného centra zdravotníckych informácií (NCZI) Peter Bielik počas tlačovej konferencie k zisteniam o možnom úniku dát občanov z aplikácie Moje ezdravie 18. septembra 2020 v Bratislave. FOTO TASR - Jakub Kotian
Neprehliadnite

Aplikácia Moje ezdravie bola od začiatku chybná a nebezpečná

Priblížila, že NCZI zaznamenalo viacero sťažností na nemožnosť požiadať cez systém o vyšetrenie či o očkovanie. „S oneskorením môžu prísť aj potvrdzovacie SMS či SMS s výsledkami testov," povedala. NCZI žiada verejnosť o trpezlivosť.