Predaj inteligentných hodiniek sa medziročne zvýšil o 316 percent, predvlani sa ich vo štvrtom štvrťroku predalo len 1,9 milióna kusov. Predaj silno rástol v severnej Amerike, západnej Európe a Ázii. Najväčší podiel na trhu, 63 percent, mali hodinky Apple Watch. Za nimi skončili smart hodinky od Samsungu s podielom 16 percent. Z desiatich predaných inteligentných hodiniek po celom svete ich tak osem bolo značky Apple alebo Samsung.
Naopak predaj švajčiarskych hodiniek sa medziročne znížil o päť percent. „Globálny dopyt po švajčiarskych hodinkách spomaľuje a veľkí hráči ako Swatch sa usilovne snažia o rast," uviedol analytik Strategy Analytics Steven Waltzer. Podľa Strategy Analytics švajčiarski hodinári veľmi pomaly zareagovali na vývoj inteligentných hodiniek, pretože dúfali, že sa nechytia. Švajčiarskej značky, ako Tag Heuer, mali na celkovom predaji inteligentných hodiniek vo štvrtom štvrťroku podiel len jedno percento.