Deti mali uviesť ktorú z nasledujúcich profesií by v budúcnosti preferovali - austronaut, hudobník, profesionálny atlét, učiteľ, alebo vloger, respektíve Youtuber. Chcete hádať, ktoré povolanie vyhralo? Malá nápoveda: astronaut to nebol.
Zatiaľ čo vo vesmírnej rakete by sa rado videlo 11 percent detí v Spojených štátoch a vo Veľkej Británii, naháňať followerov chce v budúcnosti 30 percent. Razantne iná bola situácia len v Číne, kde stále bodujú výlety do vesmíru.
Dôvody, prečo deti po kariére vlogera túžia, sú pomerne jasné.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?