V kontrakte za 178 miliónov eur má Strabag 40-percentný podiel, zvyšných členov neuviedol. V cene sú zarátane aj prístupové cesty a protihlukové bariéry. Konzorcium bude šprintovať, výstavba má trvať 24 mesiacov.

Podľa informácií Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS) začína rýchlostná cesta R2 pri Trenčíne, v križovatke Chocholná s diaľnicou D1. Pokračuje na východ stredným a južným Slovenskom smerom na mestá Prievidza, Žiar nad Hronom, Zvolen, Lučenec, Rožňava. Končí pri Košických Olšanoch v rovnomennej križovatke s napojením na diaľnicu D1. Celková dĺžka je 314,4 kilometra. 

Výstavba cesty R2 začala v roku 2003, v prevádzke sú obchvaty Tornale a Oždian, oba staval práve Strabag a teraz v jeho réžii beží aj stavba obchvatu v Žiari nad Hronom. Nové tendre na tri úseky cesty vyhlásila NDS v marci 2013. Predpokladaná cena siahala k 470 miliónom eur.

Pre časť medzi Pstrušou a Kriváňom boli uvažované náklady 227 miliónov eur. Necelých osem kilometrov medzi Zvolenom a Pstrušou by podľa predpokladov mohlo stáť 137 miliónov eur a 105 miliónov eur by malo stačiť na polovičný profil takmer 11 kilometrov dlhého úseku medzi obcami Ruskovce a Pravotice. 

Stavby by mali byť financované z operačného programu Doprava, prioritná v aktuálnom os 5 – Cestná infraštruktúra, v aktuálnom programovacom období. Podľa generálneho riaditeľa spoločnosti STRABAG SE Thomasa Birtela začínajú verejné zdroje opäť prúdiť do slovenského stavebníctva a Strabag sa tu uchádza aj o ďalšie veľké zákazky, ktoré sú v súčasnosti vo fáze výberového konania.

V tomto roku bol európsky koncern, kótovaný na burze, v získavaní nových zákaziek veľmi úspešný v medzinárodnej oblasti. Podľa webovej stránky získal za 7 mesiacov zákazky v objeme vyše 230 miliónov eur. patria medzi ne povodňová hrádza a cesty v Ománe, či tri železničné projekty v Thajsku.