Nadnárodná automobilka Stellantis predstaví nové modely dodávok, nové servisné balíčky a novú obchodnú jednotku. Na trh dodá 12 nových dodávok vo všetkých segmentoch a elektrické modely so zvýšeným dojazdom.

Štvrtá najväčšia automobilka na svete to uviedla vo svojom oznámení s tým, že chce posilniť postavenie na trhu s úžitkovými vozidlami.

Stellantis, ktorý združuje značky Citroën, Fiat, Opel, Peugeot, Ram a Vauxhall, rozšíri tiež ponuku dodávok s vodíkovými palivovými článkami. Do konca roka majú byť všetky dodávky prepojené sieťou a od roku 2026 pripravené tiež na mobilné aktualizácie. Firma totiž chce mať príjmy nielen z predaja vozidiel, ale aj zo sieťových služieb.

Stellantis plánuje konsolidovať svoje podnikanie v oblasti úžitkových vozidiel pod hlavičkou obchodnej jednotky Pro One. Obchod s úžitkovými vozidlami už dnes tvorí tretinu čistých tržieb spoločnosti s 1,6 milióna predaných vozidiel ročne.

Cieľom podniku je do roku 2030 tento podiel oproti roku 2021 zdvojnásobiť a dosiahnuť, aby 40 percent predaných vozidiel tvorili elektromobily. Okrem toho firma očakáva, že jej prepojené služby prinesú tržby päť miliárd eur.

Ďalšie dôležité správy

Stellantis.
Neprehliadnite

Stellantis chce získať post svetovej jednotky v predaji ľahkých úžitkových áut