Počas pandémie sa výživovým doplnkom darí. Dosvedčujú to údaje  košickej spoločnosti GymBeam, ktorej najrýchlejšia rástli kategórie produktov zo skupiny vitamíny a domáci tréning. Na krk im však už dýcha aj firma z Brna, ktorá hlási posilnenie svojej pozície na slovenskom trhu. Chce získať viac zákazníkov a svoje tržby zvýšiť o milióny eur.

Český výrobca fitness potravín Aktin, ktorý minulý rok zaznamenal obrat viac ako 10 miliónov eur, chystá ďalšiu expanziu na Slovensku, kam vstúpil v roku 2018. Chce posilniť tím, ktorý sa bude venovať domácemu trhu, a vyrásť o stovky percent.

Firma dlhodobo investuje do slovenskej verzie webu, ktorá bude má len za marec 90-tisíc unikátnych užívateľov. Cez web predal Aktin od začiatku roku už 100-tisíc produktov, a zároveň Slovákom radí, ako na zdravý životný štýl.

Dalibor Cicman
Neprehliadnite

Proteínový kráľ z Košíc ovládol kus Európy. Vitamín D mali svojho času jediní na trhu

Celý zisk vložia do rastu

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa