Tému nákupného správania zákazníkov komunikuje obchodná sieť Billa na základe reprezentatívneho prieskumu agentúry 2muse. Uskutočnila ho na vzorke 507 respondentov v polovici marca.
Z prieskumu vyplýva, že po kauze poľského mäsa si krajinu pôvodu všímajú takmer tri štvrtiny Slovákov a Sloveniek. Pred ňou si ju zisťovala menej ako polovica spotrebiteľov.
Drvivá väčšina kupujúcich hľadá informáciu o krajine pôvodu mäsa na etikete balenia. Druhým najčastejším spôsobom je, že sa na ňu pýtajú predavača. Rozhodujúcimi faktormi pri kúpe mäsa sú okrem krajiny pôvodu čerstvosť, cena, ako aj to, či sa predáva v akciovej ponuke.
Mäsový národ
Až 88 percent oslovených ľudí sa vyjadrilo, že kupujú
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?