Značka Dedoles, ktorá svojho času reklamou so škrečkami valcovala internet, sa po prudkom raste dostala do problémov. Tie firmu trápili od apríla tohto roku. Zakladateľ spoločnosti Jaroslav Chrapko preto pristúpil k ráznemu rozhodnutiu. „Od 1. 10. nie som riaditeľom Dedolesu,“ napísal Chrapko na sociálnej sieti LinkedIn.

Chrapka vystrieda Ján Cifra

Problémy firmy Dedoles sa Chrapko rozhodol riešiť reštrukturalizáciou a svoje chyby uznal. Prostredníctvom sociálnej siete sa vyjadril, že sa počas pondelkovej schôdze veriteľov všetkým ospravedlnil za to, že sa značka do podobnej situácie dostala.

Zároveň informoval o tom, že priame vedenie firmy prenecháva novému riaditeľovi.

„Bol zvolený veriteľský výbor a teda dosiahnutý významný míľnik na ceste k úspešnému zvládnutiu reštrukturalizácie. Zároveň som oznámil dôležitú zmenu, ktorú som sa rozhodol pred časom spraviť. Tou zmenou je, že od 1.10. už nie som CEO Dedoles. Na tento post nastúpil po vzájomnej dohode Jano Cifra,“ priblížil Chrapko.

Dedoles sa podľa jeho slov nachádza uprostred ozdravného procesu, ktorého cieľom je opätovné navrátenie firmy na cestu zdravého rastu.

Zakladateľ značky takisto vyjadril presvedčenie, že Ján Cifra bude pre Dedoles správnou voľbou.

„Som presvedčený, že jeho hodnotové nastavenie v kombinácii s jeho skúsenosťami sú presne to, čo Dedoles potrebuje pre budúcu prosperitu,“ uzavrel.

Vedome by vytvárali stratu

Firma Dedoles sa v dôsledku existenčných problémov takisto rozhodla, že v Česku zatvorí kamenné obchody, teda sedem pobočiek a kioskov.

„Na základe externej finančnej analýzy došli naši právnici k záveru, že ak by sme naše predajne a kiosky naďalej prevádzkovali, nesprávali by sme sa ako zodpovedný hospodár a vedome by sme vytvárali stratu,“ vyjadril sa Chrapko pre denník E15.

Ďalšie dôležité správy

Na snímke Jaroslav Chrapko. zakladateľ a CEO spoločnosti Dedoles s.r.o.
Neprehliadnite

Advokát Provazník: Dedoles zachráni pred konkurzom investor. Padnúť však môžu obaja