Závod Poissy prevzal výrobu modelu Citroën C3 po zatvorenom závode Aulnay-sous-Bois. Tento model by sa však mal od budúceho roka vyrábať na Slovensku. V budúcom roku by mali v Poissy znížiť produkciu na 140 tisíc vozidiel ročne a v roku 2018 na 120 až 130 tisíc. Ešte v tomto roku by malo výrobné linky závodu opustiť 235 tisíc áut. Približne 200 Francúzov chce automobilka presunúť na svojho dodávateľa spoločosť Cap Gemini.

V Trnave má PSA Peugeot Citroën technologicky najnovší závod v rámci skupiny. Po prvý raz v histórii v ňom vlani vyrobili viac ako 300 tisíc vozidiel. So štartom výroby nového modelu očakáva automobilka do roku 2018 navýšenie produkcie až na 360-tisíc vozidiel. Vedenie trnavského závodu zároveň zvažuje aj spustenie štvrtej víkendovej zmeny, čo by znamenalo aj prijatie nových zamestnancov.

Trnavská fabrika pokračuje aj v lákaní nových subdodávateľov, ktorí sa majú usídliť bližšie k finalizačnému závodu. Pri výrobe nového modelu má totiž až 86 percent dodávateľov pochádzať zo Slovenska alebo z krajín strednej a východnej Európy. Na porovnanie, pri modeli Citroën C3 Picasso, ktorého výroba sa od nového roku presúva do Španielska, je tento podiel iba 35 percent. Peugeot 208 má 44 percent dodávateľov zo Slovenska a regiónu strednej a východnej Európy.