Nefunkčnosť systému poznačila aj náladu kupujúcich, ktorí neskrývali nervozitu a sklamanie. V bratislavskom obchodnom centre stáli fanúšikovia v rade už o pol siedmej ráno, ten prvý však nemal vstupenky v ruke ani o pol jedenástej, teda vyše hodinu po spustení predaja so symbolickým termínom 9.19 h.
„Systém funguje, ale nejdú nám tlačiť lístky. Problém sa snažíme riešiť,“ uviedla marketingová manažérka spoločnosti Ticketportal Stanislava Šebeňová. Neskôr sa už tlač rozbehla, ale spadol systém.
Ešte väčšie problémy mali fanúšikovia, ktorí sa rozhodli kúpiť si vstupenky online na internete. Väčšina najdychtivejších sa viac ako hodinu vytrápila za obrazovkami a napriek tomu niektorí z nich vyšli naprázdno, lebo medzitým začal systém fungovať a najžiadanejšie balíčky vykúpili iní.
Na tri fázy
V prvej fáze predaja dali k dispozícii balíčky na základné skupiny a play off, denné vstupenky na stretnutia základnej časti a permanentky na všetky zápasy v Bratislave a Košiciach. V úvodnej časti bolo v predaji 30 percent vstupeniek.
Druhá fáza predaja sa začne v decembri a k dispozícii budú denné vstupenky na play off zahŕňajúce štvrťfinále, semifinále, súboj o 3. miesto a finále.
Posledná tretia fáza predaja, v ktorej budú k dispozícii vstupenky na jednotlivé zápasy, sa začne vo februári 2019.