Poľský predajca obuvi CCC v prvom účtovnom štvrťroku zvýšil hrubý prevádzkový zisk na 304 miliónov zlotých (71 miliónov eur), čo je medziročný nárast o 244 percent. Spoločnosť to uviedla na svojom webe. Hospodárenie sa podľa oznámenia firmy zlepšilo vo všetkých jej obchodných činnostiach.
Tržby v období od februára do apríla medziročne vzrástli o deväť percent na 2,26 miliardy zlotých. Prispela k tomu ako najnovšia firemná značka, reťazec HalfPrice, tak aj rovnomenná značka CCC. Skupina znižuje náklady, aby zmiernila zadlženie. Uviedla, že náklady vo štvrťroku klesli o percento, zatiaľ čo predajná plocha sa o sedem percent zvýšila.
„Prvý štvrťrok nebolo závodom o tržby, ale o ziskovosť, ktorá je pre nás prioritou,“ uviedol generálny riaditeľ Dariusz Milek. Ten je zároveň zakladateľom a najväčším akcionárom podniku, pod ktorý spadajú okrem iného internetové obchody, DeeZee a módna značka Modivo.