Poľský predajca obuvi CCC v prvom účtovnom štvrťroku zvýšil hrubý prevádzkový zisk na 304 miliónov zlotých (71 miliónov eur), čo je medziročný nárast o 244 percent. Spoločnosť to uviedla na svojom webe. Hospodárenie sa podľa oznámenia firmy zlepšilo vo všetkých jej obchodných činnostiach.

Tržby v období od februára do apríla medziročne vzrástli o deväť percent na 2,26 miliardy zlotých. Prispela k tomu ako najnovšia firemná značka, reťazec HalfPrice, tak aj rovnomenná značka CCC. Skupina znižuje náklady, aby zmiernila zadlženie. Uviedla, že náklady vo štvrťroku klesli o percento, zatiaľ čo predajná plocha sa o sedem percent zvýšila.

„Prvý štvrťrok nebolo závodom o tržby, ale o ziskovosť, ktorá je pre nás prioritou,“ uviedol generálny riaditeľ Dariusz Milek. Ten je zároveň zakladateľom a najväčším akcionárom podniku, pod ktorý spadajú okrem iného internetové obchody, DeeZee a módna značka Modivo.

Ďalšie dôležité správy

Adidas.
Neprehliadnite

Adidas je späť v zisku. Za prvý kvartál zarobil 170 miliónov eur