Predaj nových osobných áut v Nemecku sa v januári medziročne zvýšil o 19,1 percenta na 213 553 vozidiel. Vyplýva to z údajov Spolkového úradu pre motorové vozidlá.

Automobilka Škoda Auto v januári predaj v Nemecku zvýšila o 21,3 percenta na 16 686 vozidiel. S podielom 7,8 percenta tak bola najsilnejšou dovážanou značkou na nemeckom automobilovom trhu.

Škoda Auto je súčasťou nemeckého automobilového koncernu Volkswagen. Predaj hlavnej koncernovej značky VW na nemeckom trhu sa v januári zvýšil o 12,1 percenta na 41 548 vozidiel. Značka tak bola s podielom 15,5 percenta jednotkou na nemeckom trhu.

Predaj nových osobných áut s čisto elektrickým pohonom sa v januári v Nemecku medziročne zvýšil o 23,9 percenta na 22 474 vozidiel. Ich podiel na celkovom predaji tak predstavoval 10,5 percenta. Predaj hybridných automobilov stúpol o 31 percent na 66 496 vozidiel.

V celom minulom roku sa predaj nových osobných áut v Nemecku podľa skorších údajov zvýšil o 7,3 percenta na 2,84 milióna vozidiel.

Ďalšie dôležité správy

Stellantis
Neprehliadnite

Šéf Stellantisu poprel špekulácie talianských médií. Automobilka o žiadnej fúzii neuvažuje