Britský regulačný úrad pre reklamu ASA zakázal reklamy leteckých spoločností Lufthansa, Air France-klm a Etihad Airways. Podľa názoru úradníkov vytvárali zavádzajúci dojem o vplyve leteckých spoločností na životné prostredie.
V reklamách na stránkach Googlu, ktoré sa dali vidieť v júli, Lufthansa uvádzala, že ľudia budú s touto leteckou spoločnosťou „lietať udržateľnejšie“.
Reklama spoločnosti Air France-KLM potom tvrdila, že sa firma „zaviazala chrániť životné prostredie“ a pomáha ľuďom „cestovať lepšie a udržateľne“. Aerolinky Etihad lákali zákazníkov sloganom, že môžu preskúmavať svet s „úplným pokojom“, a zároveň spomenuli svoje angažmán pre ekológiu.
Úrad pre reklamu uviedol, že reklamné upútavky porušili pravidlá reklamy a v tejto podobe sa už nesmú objaviť. Úrad skúmal všetky tri reklamy pre obavy, že vytvárajú zavádzajúci dojem ohľadom vplyvu leteckých spoločností na životné prostredie.
Jeho výbor pre reklamnú prax požaduje, aby tvrdenia leteckých spoločností o vplyvoch ich pôsobenia na životné prostredie boli podložené a odôvodnené.