Miroslav Výboh, ktorému sa zadarilo zbohatnúť aj vďaka biznisu so zbraňami, ďalej zveľaďuje svoje podnikanie. O Výbohovej činnosti a kamarátskom vzťahu s Robertom Ficom, v minulosti písal aj TREND. Po realitách, technologických startupoch a sieťach očných optík najnovšie vstupuje do módy, a to so značkou Nahmians. Slovenská investičná skupina má zatiaľ minoritný podiel, no podpísala opciu na postupné zvyšovanie, informoval o tom Denník N.

 Doni Nahmias je Američan narodený v mestečku Santa Brabara v Kalifornii. Začínal ako samouk privyrábajúci si ako barman a čašník a všetky peniaze, ktoré zarobil investoval práve do módy, kurzov a látok. V januári 2018 založil značku Nahmias, ktorú dnes nosia svetoznáme celebrity.

SR MO Gajdoš strategické dokumenty TK BAX
Neprehliadnite

Upozornil na podozrivý nákup na ministerstve obrany, prišiel o prácu

„Doterajší úspech a nasadenie, ktoré sme od začiatku do značky investovali nás motivuje neuspokojiť sa s tým čo sme dosiahli a mať ešte s Nahmias veľké plány. O krok bližšie k naplneniu týchto cieľov by sa nám nepodarilo vykročiť bez silného investora a partnera ako je MiddleCap Group,“ hovorí Doni Nahmias, zakľadateľ značky Nahmias.

Výboha môže podľa Denníka N lákať na módnom priemysle viacero aspektov. Značku nosia svetové celebrity, ako napríklad Justin Bieber, P.Diddy, Usher, L. Richie, James Harden aj LeBron James. Nahmias je zastúpená v niekoľkých luxusných predajniach v Londýne a USA, ale MiddleCap ju chce presadiť globálne. Látky, z ktorých sa šijú produkty sú dovážané z Talianska a iných krajín Európy, samotná výroba odevov je výhradne v Los Angeles.

Neprehliadnite

Výbohovci kúpili ružinovskú „Hirošimu“, sľubujú top architektúru

„Som rád, že sme do skupiny zaradili prvý módny startup, ktorý je navyše z USA, čo by pravdepodobne veľa investorom nezapadlo do ich nemennej investičnej štruktúry,“ dodáva Ivan Kristeľ, Head of Venture Capital v spoločnosti MiddleCap.