Reštaurácia vo štvrti Akasaka neďaleko úradov ústrednej vlády vyzýva zákazníkov, aby svoju holohlavosť prijali a neskrývali ju. „V Japonsku je plešivosť veľmi citlivou záležitosťou. Ale v Hollywoodu je veľa hviezd, ktoré úplne ignorujú, že nemajú žiadne vlasy, dokonca hrdo svoju holohlavosť vystavujú,“ povedal majiteľ podniku Jošiko Tojoda podľa agentúry Reuters. „Napadlo mi, že by bolo dobré preniesť tohto ducha aj sem.“
V Japonsku nie je holohlavosť taká rozšírená ako v západných krajinách, ale aj tak postihuje 26 percent mužov. Hlavnú úlohu hrá genetika, ale vina je pripisovaná i stresu, ktorý nie je ničím neznámym pre chronicky prepracovaných Japoncov. „Keď začnete plešivieť, je to veľký šok,“ zveril sa 48-ročný Širó Fukai, ktorý do reštaurácie zaskočil na drink. „Japonskí podnikatelia to majú naozaj ťažké. Stres sa hromadí a nakoniec začnú padať vlasy.“
Každý holohlavý zákazník má v podniku zľavu 500 jenov (asi 3,60 eura) a odmena sa zvyšuje s počtom holohlavých zákazníkov v skupine, ktorá príde spoločne. Ak spolu pije skupinka piatich plešatých, majú jeden drink zdarma.
Plagáty na stenách oboznamujú návštevníkov so základnými informáciami o holohlavosti. Môžu tak napríklad zistiť, že najvyšší pomer holohlavých na počet obyvateľov má Česká republika (43 percent) nasledovaná Španielskom a Nemeckom.