Poisťovne sa svojich klientov, ktorí boli hospitalizovaní, pýtajú, ako boli spokojní s takzvanými hotelovými službami, prístupom zdravotníckeho personálu a jeho komunikáciou. Dotazníky s dvanástimi otázkami im posielajú minimálne s dvojmesačným odstupom od prepustenia z nemocnice. Tento rok dostali spätnú väzbu od 7 200 pacientov.
Kým napríklad v roku 2014 dosiahli nemocnice priemernú známku 1,7, tento rok to bolo 1,64. Ako uvádza Dôvera, ide o najlepší výsledok za posledných päť rokov. Kritickejšie v prieskume
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?