Hoci je cestovný ruch na kolenách, záujem o dovolenky v izolácii na mori narástol. Dosvedčujú to aj dáta slovensko-českej spoločnosti Boataround, ktorá za minulý rok rástla o 120 percent. Dôvody sú prosté.
Ľudia vyhľadávali dovolenku osamote, kde nie je miera nákazy vysoká. Čech Pavel Pribiš a Slovenka Jana Escher odišli z portálu Booking.com, aby založili vlastný portál na prenajímanie zážitkov na mori či oceáne. Tento krok sa im vyplatil a dnes tak môžu písať ďalší z úspešných domácich príbehov na globálnej úrovni.
Václav Mika: Slovensko v oblasti cestovného ruchu valcuje konkurencia, zmeníme to
Spojenie s cestovkou
Firma Boataround patrí medzi najväčšie vyhľadávače jácht na svete. V súčasnosti registruje viac ako 16-tisíc jácht v 1 200 lokalitách na piatich kontinentoch. Na trhu pôsobia od roku 2016 a v krvi majú startupovú kultúru. Prešli cez rôzne kolá financovania a stále napredujú. Pre porovnanie – v roku 2018 registrovala firma približne 10-tisíc lodí.
Svoju prvú investíciu získali v roku 2017 vo výške 350-tisíc eur od investorov združených na platforme Crowdberry. O rok neskôr dostali ďalších približne 800-tisíc eur od Slovak Investment Holdingu. Práve táto investícia mala posilniť rast na medzinárodnom trhu.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?