Žiadne sezónne výpredaje, len po štyroch mesiacoch otvorené obchody a služby. Zákazníci od rána stáli pred obchodmi s odevmi, obuvou či domácimi potrebami v radoch. Kvôli bezpečnostným opatreniam, ktoré vyplývajú z Covid semafora môže byť v prevádzke jedna osoba na pätnásť štvorcových metrov a s povinnosťou negatívneho testu a respirátora. Detské kútiky a reštauračné zariadenia ale naďalej ostávajú zatvorené.

Vraj žiadne extrémne návaly

Už pri príchode na parkovisko pred Galériu Cubicon, obchodné centrum v Mlynskej doline v Bratislave, bolo zrejmé, že situácia sa vracia do normálu pred lockdownom. Tam, kde ešte minulý týždeň miesta na parkovanie zívali prázdnotou, sme v pondelok krátko popoludní mali problém zaparkovať. Veľký počet ľudí prúdiacich dnu aj von z obchodného centra tiež svedčil o tom, že obchody naozaj otvorili, aj keď s opatrným výhľadom, že nasledujúce dni a týždne už naozaj všetko bude smerovať k štandardným počtom kupujúcich a stúpajúcim tržbám. Silvia z kníhkupectva Martinus pre TREND uviedla, že výraznejšie väčšiu návštevnosť však v prvý deň nezaznamenali a nedalo sa podľa nej hovoriť o žiadnych návaloch zákazníkov.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa