Porota vyzdvihla najmä ponuku troch druhov motorizácie. „Okrem klasickej benzínovej a naftovej je to prvýkrát aj elektrická s nulovými emisiami CO2. Zákazník má teda v rámci konceptu 'Power of choise' po výbere modelu slobodu rozhodnúť, akej motorizácii dá prednosť,“ uviedol hovorca Groupe PSA Slovakia Peter Švec.

Vôbec prvý exemplár termickej verzie tohto modelu bol v Trnave na linke úspešne vyrobený 27. novembra 2018. „Ten istý model v elektrickej verzii bol prvýkrát vyrobený 27. marca 2019. Systém pohonu tohto modelu sa montuje na novej, flexibilnej a ekologickej platforme známej pod skratkou CMP (Common Modular Platform),“ doplnil Švec.

S novým vozidlom začalo v Trnave prvýkrát aj lisovanie časti karosérie z hliníka. V roku 2019 sa z neho vyrobilo 55.762 vozidiel novej generácie Peugeot 208, z toho bolo 7263 elektromobilov e-208.