Obchodný reťazec Kaufland sa stal opätovným lídrom v počte vystavení slovenských výrobkov. Potvrdili to výsledky júlového prieskumu agentúry GfK, ktoré uvádzajú, že Kaufland má v priemere s počtom 6 302 vystavení najviac vystavení slovenských produktov spomedzi všetkých maloobchodných reťazcov.

Prieskum slovenského trhu, ktorý sa usktuočnil v 360 predajniach potravinových reťazcov po celej Slovenskej republike, agentúra GfK realizovala v 32 tovarových kategóriách a v 92 podkategóriách. Kaufland v ňom s počtom 6 302 dosiahol najvyšší počet vystavení domácich výrobkov v porovnaní s absolútnou priemernou hodnotou nameranou za celý trh, uvádza obchodný reťazec v tlačovej správe.

Kaufland obhájil svoju líderskú pozíciu na domácom trhu už siedmy raz za sebou.

„Podpora domácich dodávateľov patrí už dlhodobo k našim prioritám a aj tohtoročné, už siedme prvenstvo v prieskumoch GfK potvrdzuje, že sme na dobrej ceste,“ konštatuje Lucia Vargová, hovorkyňa Kaufland Slovenská republika. „Slovenskí výrobcovia potrebujú nielen stabilný odbyt, ale aj silného a férového partnera. S mnohými spolupracujeme dlhé roky, pomáhame im rásť a oceňujú to aj zákazníci, ktorí tak majú istotu, že najširšiu ponuku kvalitných domácich potravín nájdu práve v našich predajniach,“ dodala.

Ďalšie dôležité správy

Lidl
Neprehliadnite

Lidl a Kaufland panujú na slovenskom aj českom trhu, dlhodobo dosahujú najvyššie zisky