Podľa agentúry Associated Press (AP) nebola atmosféra na rokovaní výboru priateľská a zástupcovia Facebooku, Twitteru ani Googlu sa vytrvalo odmietali jednoznačne zaviazať k tomu, že prestanú povoľovať politické reklamy k americkým voľbám financované zo zahraničných účtov. Podľa jedného z členov výboru, demokratického senátora Ala Frankena, by to pritom pre technologické firmy a médiá mala byť povinnosť.
„Ľudia za to vašej platforme platia rubľami. Sú to politické reklamy. Zhromažďujete miliardu dát, Google disponuje všetkými vedomosťami, aké človek kedy mal. Ale vy si neviete dať dokopy to, že je to platené v rubľoch s tým, že je to politická reklama a povedať si ´aha, tak toto vypovedá o niečom nedobrom´?“ pýtal sa A. Franken predstaviteľov Facebooku, Twitteru a Googlu.
Predstavitelia všetkých troch firiem odmietli jednoznačne prisľúbiť, že podporia prijatie zákona, ktorý bude zakazovať užívateľom zo Spojených štátov zobrazovať politické reklamy súvisiace s americkými voľbami financované zo zahraničia, a že ho budú dôsledne dodržiavať. Predstavitelia internetových gigantov čelili aj otázke, či by boli ich spoločnosti ochotné prijať politické reklamy aj od Severnej Kórey, a ani na tú podľa amerických médií nepovedali úplne jednoznačné nie.