Tessa Bartonová a Cole Herrmann žili predtým, ako založili úspešný biznis, v malom newyorskom byte. Zo sprchovej hlavice im tiekla hnedá voda a radiátor bol schopný spôsobiť popáleniny druhého stupňa každému, kto sa ho dotkol. Pre portál CNBC vyrozprávali, ako sa im podarilo vymyslieť populárnu aplikáciu, ktorá im zarába peniaze, zatiaľ čo oni spia.
Obaja vždy vedeli, že chcú začať podnikať. Sprvu skúšali predávať knihy a zainvestovali aj do návrhu rifľových búnd, ktoré nikdy oficiálne neuzreli svetlo sveta. Neskôr si manželia všimli, že viac než produkty na fotkách zaujali ich sledovateľov na sociálnych sieťach príspevky zo života Bartonovej. Nie raz sa v nich objavila aj nástenka s kolážou fotografií, ktorú mala v spálni nad posteľou. Práve na ňu ľudia reagovali najviac.
Manželia vycítili biznis príležitosť, a tak začali navrhovať a predávať sady na tvorbu fotokoláží. Obsahovali tlačené kartičky s citátmi, umením a fotografiami, ktorými si ľudia mohli zdobiť domovy podobne ako Bartonová.
Popularita kolážových sád počas nasledujúceho roka prudko vzrástla a ich výroba sa preto stala časovo oveľa náročnejšou, čo pre manželov začínalo byť problémom. Jedného dňa si Bartonová, našťastie, uvedomila, že zákazníkom sa páči nielen obsah fotiek, ale aj to, ako vyzerajú.
Manželia sa preto rozhodli vytvoriť sadu predpripravených filtrov, ktoré začali predávať v rámci aplikácie na úpravu fotiek s názvom Adobe Lightroom. Po 15 mesiacoch – v júni 2018 – spustili vlastnú apku Tezza, ktorá v roku 2023 zaznamenala predaje v hodnote 26,5 milióna dolárov. Vďaka úspornému obchodnému modelu bola zisková takmer od samého začiatku, pochválili sa manželia.
Vytváranie nových filtrov a funkcií na úpravu býva časovo náročné, no keď sú hotové, sú skvelým zdrojom relatívne pasívneho príjmu. Manželia tak majú viac času a peňazí na rozširovanie značky Tezza, z ktorej by chceli spraviť platformu zameranú na životný štýl.