Najhodnotnejšou značkou sveta je Apple, za ním nasledujú Google a Microsoft, ktorý predstihol vlani tretí Amazon. Z netechnologických značiek si prvenstvo pripísal McDonald's, do prvej desiatky sa vrátila Coca-Cola. Vyplýva to z rebríčka 100 najhodnotnejších značiek sveta BrandZ, ktorý zostavuje výskumná spoločnosť Kantar.
Indexu stále dominujú značky zo Spojených štátov. Do prvej desiatky sa dostala už len čínska mediálna spoločnosť Tencent a francúzsky predajca luxusného tovaru Louis Vuitton. Okrem spomínaných značiek sú v prvej desiatke ešte Visa a Master Card.
Celková hodnota 100 značiek dosahuje 6,9 bilióna dolárov, čo oproti roku 2022 predstavuje 20-percentný pokles. Iba 16 značiek prvej stovky vykázalo rast svojej hodnoty. V rebríčku TOP 100 sú opäť najviac zastúpené technologické značky. Kategórie luxusného tovaru, rýchleho občerstvenia a potravín a nápojov sa však ukazujú byť najodolnejšie voči trhovým výkyvom.