Od zavedenia jednodňovej diaľničnej známky jej doteraz Národná diaľničná spoločnosť predala 740-tisíc kusov. Napriek tomu, že diaľničiari zaradili jednodňovú známku až v druhej polovici roka, stala sa treťou najpredávanejšou. Najobľúbenejšou známkou ostáva desaťdňová.
Od začiatku roka NDS predala 2,4 milióna kusov desaťdňových známok, počas frekventovaných mesiacov aj štvrť milióna. Druhou najpredávanejšou známkou bola 365-dňová, ktorej sa predalo viac ako milión kusov. Tridsaťdňových známok sa doposiaľ predalo takmer 510-tisíc.
Motoristi si už môžu zakúpiť diaľničnú známku aj na budúci rok. V ňom vstúpi do platnosti viacero zmien pri nákupe elektronickej známky. Týkajú sa najmä zákazu duplicitných nákupov, čo v praxi znamená, že pokiaľ má vozidlo platnú 365-dňovú známku, nemožno naň zakúpiť ďalšiu známku rovnakého typu na to isté alebo prekrývajúce sa obdobie.