Sociálnu platformu Reddit využíva najviac mileniálov. Podľa správy Emarketer o digitálnych návykoch v USA až 43,3 percenta prihlásených používateľov Redditu tvoria mileniáli, zatiaľ čo 29,6 percenta patrí do generácie Z. Pre porovnanie, na platforme Snapchat tvorí generácia Z 52,3 percenta používateľov, zatiaľ čo mileniáli predstavujú 32,9 percenta.

Web Business Insider prišiel s niekoľkými teóriami, prečo je to tak. Formát Reddit je pre dnešných štyridsiatnikov známy. Vyrastali s podobnými platformami a tento štýl komunikácie im vyhovuje. Generácia Z síce trávi viac času na digitálnych platformách, no preferuje vizuálne a video formáty, ako sú YouTube, TikTok a Snapchat. Mileniáli však stále radi čítajú a píšu.

Nachádzajú sa v životnej fáze, kedy ich prirodzene priťahuje obsah, ktorý na Reddite dominuje: témy ako domácnosť a jej zveľaďavanie, záhradkárstvo, starostlivosť o trávnik, rodičovstvo, osobné financie a investičné poradenstvo.

Positive young woman holding smartphone reading media news, sitting at coworking. Thoughtful female looking at phone screen, distracted by her gadget during working or studying
Neprehliadnite

LinkedIn sa stále viac podobá na Facebook. Generácia Z mení obsah platformy

Dôležité je zdôrazniť, že správa Emarketer neuvádza, že viac ako 40 percent mileniálov používa Reddit – len že z pravidelných používateľov Redditu tvoria 43,3 percenta mileniáli. Celkovo 35,6 percenta mileniálov je na Reddite pravidelne. YouTube ale vo všeobecnosti používa viac ako 83 percent mileniálov, Facebook 78,7 percenta.

Návštevnosť Redditu v poslednom období výrazne vzrástla. V druhom štvrťroku tohto roka spoločnosť hlásila 51-percentný nárast denných aktívnych používateľov v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka, čím ďaleko prekonala iné sociálne platformy.

Ďalšie dôležité správy

Google AI vyhľadávanie
Neprehliadnite

Vláda USA chystá dosiaľ najväčší zásah voči technologickému gigantovi. Google hrozí rozdelenie