Francúzska spoločnosť Lagardère dostala ponuku od luxusného impéria LVMH, ktoré od nej chce kúpiť týždenník Paris Match. S odvolaním sa na utorkové oznámenie mediálnej spoločnosti o tom informovala agentúra Reuters. Firma Lagardère neuviedla, koľko skupina LVMH za týždenník ponúkla. Návrh však označila za „celkom významný“.

„Je našou povinnosťou a najmä mojou povinnosťou, lebo sa zodpovedám predstavenstvu, na tejto ponuke pracovať,“ povedal investorom generálny riaditeľ skupiny Arnaud Lagardère. Predstavenstvo podľa neho začalo s LVMH exkluzívne rokovania a bude sa radiť s odbormi zastupujúcimi zamestnancov Paris Match a zrejme aj tými, ktoré stoja za pracovníkmi Lagardère News.

Spoločnosť Lagardère minulý rok prevzal mediálny konglomerát Vivendi. Spojením oboch francúzskych firiem vznikol konglomerát s približne 66-tisíc zamestnancami a ročnými tržbami 17 miliárd eur. Skupina vlastní denníky Le Parisien a Les Echos.

LVMH je najväčšou luxusnou skupinou na svete. Medzi jej najznámejšie značky patria Louis Vuitton, Christian Dior, Céline, Fendi, Loro Piana, Marc Jacobs, Tiffany, Bulgari, TAG Heuer, Moët či Hennessy.

Ďalšie dôležité správy

WA 14 archív Paríž - Na archívnej snímke z +ť. júna 2023 logo luxusného francúzskeho koncernu LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton) v Paríži. LVMH oznámil podpis sponzorskej zmluvy s organizátormi budúcoročných olympijských a paralympijských hier v Pariži v pondelok 24. júla 2023. Spečatenie dohody potvrdili počas tlačovej konferencie, na ktorej sa zúčastnili aj prezident Medzinárodného olympijského výboru (MOV) Thomas Bach, šéf organizačného výboru OH 2024 Tony Estanguet, starostka Paríža Anne Hid
Neprehliadnite

Novým šéfom luxusného módneho domu LVMH bude Michael Burke