Francúzska spoločnosť Lagardère dostala ponuku od luxusného impéria LVMH, ktoré od nej chce kúpiť týždenník Paris Match. S odvolaním sa na utorkové oznámenie mediálnej spoločnosti o tom informovala agentúra Reuters. Firma Lagardère neuviedla, koľko skupina LVMH za týždenník ponúkla. Návrh však označila za „celkom významný“.
„Je našou povinnosťou a najmä mojou povinnosťou, lebo sa zodpovedám predstavenstvu, na tejto ponuke pracovať,“ povedal investorom generálny riaditeľ skupiny Arnaud Lagardère. Predstavenstvo podľa neho začalo s LVMH exkluzívne rokovania a bude sa radiť s odbormi zastupujúcimi zamestnancov Paris Match a zrejme aj tými, ktoré stoja za pracovníkmi Lagardère News.
Spoločnosť Lagardère minulý rok prevzal mediálny konglomerát Vivendi. Spojením oboch francúzskych firiem vznikol konglomerát s približne 66-tisíc zamestnancami a ročnými tržbami 17 miliárd eur. Skupina vlastní denníky Le Parisien a Les Echos.
LVMH je najväčšou luxusnou skupinou na svete. Medzi jej najznámejšie značky patria Louis Vuitton, Christian Dior, Céline, Fendi, Loro Piana, Marc Jacobs, Tiffany, Bulgari, TAG Heuer, Moët či Hennessy.