Klientku najväčšej malajzijskej banky Maybank nedávno prekvapilo, že jej zostatok na bankovom účte ukazoval vyše 86 miliónov dolárov. V krajine, kde priemerná domácnosť zarába zhruba 22-tisíc dolárov ročne, by to bolo obrovské šťastie, keby nešlo o omyl. Banka jej krátko nato ale účet zablokovala, čo ju nahnevalo o to viac, že podobné problémy musela riešiť už v minulosti.

Svoju zlú skúsenosť preto 29. novembra opísala v príspevku na LinkedIne. O kurióznom prípade informuje agentúra Bloomberg.

„Vážená Maybank, oceňujem, že sa moju skúsenosť s vašou bankou snažíte urobiť nezabudnuteľnou,“ napísala sarkasticky Hafidzah Abdullahová. Opakujúce sa chyby podľa nej nie sú ničím iným než „komédiou omylov, ktorá nikomu nepríde vtipná“. Aby sa jej podarilo účet odblokovať, musela osobne navštíviť jednu z prevádzok banky, čo ju znechutilo najmä preto, že vzniknutá situácia nebola jej chyba.

„Hovorí sa, že za peniaze si človek šťastie nekúpi, no Maybank vie, ako si za ne kúpiť frustrovanosť,“ dodala nespokojná klientka. Banka v piatok uviedla, že sa jej nepríjemnú situáciu podarilo vyriešiť. „Nešlo o systémový problém a účet zákazníka nebol ohrozený,“ uviedol hovorca banky v e-maile.

Ďalšie dôležité správy

Banka
Neprehliadnite

Klientovi vykradnú účet, škodu majú hradiť banky. Brusel vymyslel novinku, tá láka k podvodom