Nemecká maloobchodná spoločnosť Schwarz-Gruppe, ktorá vlastní supermarkety Kaufland a Lidl, v uplynulom fiškálnom roku zvýšila tržby o 9,6 percenta na 125,3 miliardy eur. Firma to uviedla v tlačovej správe. Finančný rok skončil vo februári. Potraviny sa však stali jedným z víťazov krízy spôsobenej pandémiou, pretože spotrebitelia v čase uzáver nechodili do reštaurácií a viac sa stravovali doma, poznamenala agentúra DPA.

Pre spotrebiteľov je častokrát dôležitá najmä cena a preto nezvyknú byť lojálni.
Neprehliadnite

Sledujú ceny, inšpirujú a pomáhajú nám pri nakupovaní. Cenové porovnávače sú stále „in“.

 

Tržby v obchodoch Kaufland sa zvýšili o 7,5 percenta na 25,5 miliardy eur. Tržby Lidlu vzrástli o 9,9 percenta na 96,3 miliardy eur. Tržby divízie PreZero, ktorá poskytuje environmentálne služby, stúpli o 33,7 percenta na 700 miliónov eur.

Skupina má vo viac ako 30 krajinách cez 12 900 prevádzok Lidl a Kaufland a okolo 500-tisíc zamestnancov.