Trasu z Prahy do poľskej metropoly potom cestujúci vlakom aj autobusom urazí podľa rezervačného systému spoločnosti za deväť hodín a 19 minút. Spojenie Ľvova a Viedne potrvá vyše 14 hodín. Celkovo spoločnosť Leo Express prevádzkuje päticu vlakov a spolu s partnermi štyri autobusy. S rozšírením liniek do Poľska a Ukrajiny od 30. júna ich počet vzrastie na deväť, uviedla hovorkyňa spoločnosti Petra Valentová.

O niečo rýchlejšie jazdia z Prahy do Varšavy napríklad priame medzištátne expresy Českých dráh, ktoré zhruba 750 kilometrov dlhú trasu prejdú za necelých osem hodín. Z autobusových dopravcov prevádzkujú priame spojenie napríklad spoločnosti Ecolines alebo Comvia Bus. Dĺžka jazdy u čisto autobusového spojenia sa pohybuje okolo desať hodín.

Súkromný Leo Express vlani znížil stratu na 67 miliónov korún (2,5 milióna eur) zo 135 miliónov v roku 2014. Tržby spoločnosti, ktorá prevádzkuje okrem železničného spojenia medzi Prahou a Košicami niekoľko autobusových liniek, vzrástli o 80 miliónov korún na približne 260 miliónov korún (9,6 milióna eur). Majiteľom firmy a predsedom predstavenstva je podnikateľ Leoš Novotný.

Počet autobusových spojení prevádzkovaných pod značkou Leo Express sa zavedením dvoch nových liniek zvýši na šesť. Konkrétne ide o spoje Praha - Český Krumlov, Bohumín - Krakov, Přerov - Zlín, Košice - Mukačevo, Bohumín - Varšava, Ľvov - Viedeň. Okrem toho spoločnosť prevádzkuje železničné spojenie Praha - Prešov - Košice a Praha - Staré Mesto pri Uherskom Hradišti.