Dr. Max sa rozšíril na šesť európskych trhov. Naposledy to bol januárový vstup do Talianska, informuje portál e15.cz.

V minulom roku firma rozšírila svoje výrobky do Rumunska a Srbska, pred desiatimi rokmi začínala na Slovensku, v Poľsku a Česku.

Expanzia na zahraničné trhy

„V Taliansku, kde máme od roku 2018 zatiaľ 25 lekární, ponúkame asi sedemdesiat položiek, väčšinou doplnkov stravy, ale aj liečivá – konkrétne ibuprofénové kapsule. Prvú zásielku sme do Talianska dodali vlani v decembri,“ upresnil pre e15.cz hovorca Dr. Maxa Michal Petrov.

V Rumunsko spoločnosť predáva dve stovky vlastných produktov, počas roka dodá do svojich lekární približne 800 kamiónov s produktami vlastnej značky, denne približne šestnásť.

V minulom roku sa v piatich krajinách predalo spolu okolo šesťdesiat miliónov produktov značky Dr. Max. „V Rumunsku sprevádzala štart obrovská kampaň. Okrem metropoly Bukurešti zasiahla aj ďalšie mestá. Naprieč krajinou sa remodelovali a premenovávali stovky lekární, ktoré do tej doby niesli označenie SensiBlu, Punkt a Belladonna. Celkom sa vtedy rebrandovalo 418 lekární,“ uviedol Petrov. Rumunský trh je zo všetkých najväčší, prevádzkuje až 700 lekární.

Vlastná značka

Ako píše e15.cz vlastná značka liečiv a ďalších produktov posilňuje povedomie o značke Dr. Max aj lojalitu klientov k rovnomennej lekárenskej sieti. „Vlastná značka môže byť nielen motorom, ale aj predmetom lojality,“ poznamenáva pre portál Marie Hinnerová, riaditeľka spoločnosti Dr. Max Pharma, výrobca lekárenských produktov.

Medzi minuloročné najpredávanejšie vlastné produkty Dr. Max sa zaradili vitamín D3, Magnesium B6 Premium a Parapyrex s predajom viac ako pol milióna balení ročne.

Ďalšie dôležité správy

Výroba produktov z hlivy
Neprehliadnite

Hlivu predávajú po celom svete, paradoxne aj v Číne. Pritom v začiatkoch ju nikto nechcel