Po 155 rokoch sa spoločnosť Campbell Soup Company rozhodla odstrániť slovo „soup“ (polievka) z názvu a premenovať sa na The Campbell’s Company. Tento krok odráža zmenu v spotrebiteľských preferenciách, keďže stále viac ľudí siaha po snackoch namiesto hotových polievok. Firma zároveň rozširuje portfólio potravín v dôsledku rastúcemu dopytu po snackoch, informuje CNN.

Okrem radu polievok Campbell teraz vlastní aj známe značky ako Goldfish, Snyder’s of Hanover, Cape Cod, Pepperidge Farm a ďalšie. Nedávno kúpila spoločnosť Sovos Brands, ktorá vyrába obľúbené talianske potraviny vrátane omáčok Rao’s.

„Táto jemná, ale dôležitá zmena zachováva ikonické meno spoločnosti a jej povesť budovanú 155 rokov, no lepšie odráža šírku celého portfólia spoločnosti,“ uviedol vo vyhlásení generálny riaditeľ Mark Clouse. Zmena názvu musí byť ešte schválená akcionármi na výročnom valnom zhromaždení v novembri.

Hermès.
Neprehliadnite

Módnej ikone Hermès sa darí natoľko, že z detí vzdialeného príbuzného sa stali milionári

Hoci polievky stále tvoria dôležitú časť Campbell, predstavujú už menší podiel na celkových tržbách. Minulý rok zaznamenali snacky nárast predaja o 13 percent, zatiaľ čo polievky rástli len o tri percentá. Tradičné potravinové spoločnosti, ako je Campbell, sa čoraz viac orientujú na snacky, ktoré podľa výskumnej firmy Circana dosahujú hodnotu viac ako 200 miliárd dolárov.

Podľa Circany takmer polovica Američanov konzumuje aspoň tri snacky denne.

Ďalšie dôležité správy

Westernization of Russia
Neprehliadnite

„Ukradli nám biznis“. Príkladom ťažkých strát po odchode z Ruska je McDonald's