Randenie je aj za normálnych okolností drahý špás, no pre tých, ktorí hľadajú lásku cez mobil, je to ešte drahšie. Aplikácie ako Tinder testujú, koľko sú ľudia ochotní zaplatiť za nájdenie partnera, uvádza Financial Times.

Od svojho uvedenia sa zoznamovacie aplikácie v poslednom desaťročí rozrástli na multimiliardový trh, na ktorom spotrebitelia minuli vlani celosvetovo viac ako päť miliárd dolárov. Match Group, spoločnosť ohodnotená na 9,9 miliardy dolárov, ktorá vlastní 45 zoznamovacích značiek vrátane Tinder a Hinge, zvýšila v roku 2023 na svojich najväčších platformách ceny a zaviedla nové úrovne predplatného.

V septembri skupina predstavila kontroverzné predplatné Select za 499 dolárov mesačne, ktoré je dostupné len pre jedno percento používateľov aplikácie. Sľubuje „bezkonkurenčný prístup k tomu absolútne najlepšiemu z Tinderu“ pre svoje „najaktívnejšie profily“. Apka, ktorý stále dominuje na trhu s online zoznamkami, zvýšila v Spojených štátoch ceny aj ďalším používateľom. Zákaznícka základňa jej medziročne klesla o šesť percent na 10,4 milióna v treťom štvrťroku 2023.

Vyššie príjmy na používateľa však zvýšili celkové príjmy spoločnosti Tinder na 508 miliónov dolárov za tri mesiace do septembra, čo predstavuje medziročný nárast o desať percent. „Nezameriavame sa na konkrétny kľúčový ukazovateľ výkonnosti, či už ide o platiteľov alebo príjem na platiteľa. . . chceme maximalizovať celkové príjmy,“ povedal finančný riaditeľ Match Group Gary Swidler.

Skupina práve bojuje so spomalením rastu predaja a poklesom počtu platiacich používateľov. Spoločnosť v novembri zrevidovala svoje očakávania tržieb za štvrtý štvrťrok nadol z 890 miliónov dolárov na 855 až 865 miliónov.

Ďalšie dôležité správy

Ilustračný obrázok
Neprehliadnite

Nový flirtujúci četbot nahradí romantického partnera a v prípade potreby aj terapeuta