Tržby za kokteil na US Open v New Yorku prekonajú hranicu 10 miliónov dolárov ešte pred koncom tenisového turnaja 8. septembra. To by mohlo pokryť celú výhru pre šampiónov v mužskej aj ženskej dvojhre — tento rok po 3,6 milióna dolárov.
Honey Deuce je kombináciou vodky, limonády a malinového likéru, doplnená charakteristickými melónovými guľkami. Drink sa stal veľkým úspechom pre Grey Goose aj pre turnaj, uvádza CNN. Je výsledkom strategickej marketingovej kampane, ktorá sa rozrastala spolu s popularitou tenisu.
US Open je jedným z najväčších športových podujatí na svete. Tento rok už v prvý deň, 25. augusta, vstúpilo na kurty v Queens rekordných 74 641 fanúšikov. Očakáva sa, že obrovská návštevnosť bude pokračovať. Asociácia amerického tenisu si stanovila cieľ privítať na US Open tento rok jeden milión fanúšikov, čo by bolo najviac v 56-ročnej histórii podujatia, uvádza Sports Business Journal.
Bohaté krajiny až tak netrápia nemocnice ani školy, ale cenovo dostupné bývanie
To je veľa ľudí, ktorí môžu kúpiť populárny — hoci čoraz drahší —značkový nápoj turnaja. Tržby z Honey Deuce boli v roku 2023 vyššie ako 10 miliónov dolárov a očakáva sa, že tento rok rekord prekonajú.
Kokteil vznikol v roku 2007. Organizátori potrebovali nápoj, ktorý by bol ľahko servírovateľný v prostredí s veľkou kapacitou, ako je rušné športové podujatie, a mal osviežujúcu chuť pre horúce dni. Nápoj vymyslel bývalý ambasádor značky Grey Goose Nick Mautone, keď dostal inšpiráciu na farmárskom trhu.
„Vidieť tam melón ho priviedlo k myšlienke: ‚Aká je chuť leta?‘“ povedal pre CNN viceprezident marketingu pre Grey Goose Aleco Azqueta. A tak sa zrodil Honey Deuce. Deuce je tenisový termín pre stav 40:40. Na minuloročnom podujatí sa predalo rekordných 460 275 kokteilov za 22 dolárov každý.