Juhokórejská automobilka Kia prepracovala svoj vzhľad a s novým logom a sloganom chce vyjadriť svoju transformáciu a ciele, informoval portál automobilwoche.de. 

„Nové logo Kia podčiarkuje nárok spoločnosti na to, aby sa stala stelesnením zmien a inovácií ,“ priblížil šéf automobilky Ho-sung Song. „Naše nové logo ukazuje, že chceme inšpirovať zákazníkov pri rozvoji ich potrieb v oblasti mobility a že naši zamestnanci čelia výzvam rýchlo sa meniaceho odvetvia.“

Výroba v KIA Motors Slovakia
Neprehliadnite

Predaj áut skupiny Hyundai-Kia bol vlani najslabší od roku 2010

Nové logo je označené neprerušovanou líniou a má pripomínať vlastnoručný podpis. Rastúcou krivkou loga zas chce spoločnosť KIA vyjadriť svoje rastúce ambície . Nový slogan značky je „Pohyb, ktorý inšpiruje."