Šéfka rezortu, podobne ako jej predchodcovia, už síce dlhšie pokračuje aj v regulačnom tlaku na obchodné reťazce, že ich prinúti predávať viac domácich potravín či správať sa slušnejšie k domácim potravinárom a farmárom.
Veď ukazovanie svalov voči veľkým obchodným sieťam z Veľkej Británie či Nemecka, ktoré, mimochodom, dostali za ostatných 15 rokov predaj potravín na Slovensku na úplne inú úroveň, aká bola dovtedy, je na niektorých voličov doslova magnet. G, Matečná zároveň konečne posúva rezort aj do pozície určitého mediátora, ktorý veľmi aktívne buduje čo najširšiu spoluprácu medzi domácimi potravinármi a reťazcami.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?