Americká sieť hotelov Marriott International oznámila za tretí kvartál rast zisku takmer o pätinu, k čomu prispel pokračujúci vysoký dopyt po cestovaní, pričom turistov neodradili ani vyššie ceny v hoteloch. Spoločnosť však zároveň upozornila, že vo štvrtom kvartáli počíta so slabšími výsledkami, keďže dopyt nebude stačiť na vykrytie očakávaných zvýšených nákladov, najmä pracovných.

Reťazec, do ktorého portfólia patria značky, ako Sheraton, Ritz-Carlton, Westin či St. Regis, zaznamenal za tretí kvartál čistý zisk 752 miliónov dolárov. Oproti rovnakému obdobiu predchádzajúceho roka to znamená rast o 19,37 percenta. Zisk po úprave o jednorazové položky dosiahol na akciu 2,11 dolára. V rámci upraveného zisku tak hotelová sieť splnila očakávania trhov.

Tržby spoločnosti dosiahli 5,93 miliardy dolárov, čo v medziročnom porovnaní predstavuje zvýšenie o dvanásť percent. V tomto ukazovateli výsledky prekonali očakávania, keďže analytici počítali s rastom tržieb na 5,89 miliardy dolárov.

Ďalšie dôležité správy

halifaxský hotel Marriott budova poh¾ad hotely budovy ubytovanie slovenská hokejová reprezentácia slovenskí hokejisti Slováci IIHF jubilejné 100. výroèie 1908 hokejová kolíska 72. kanadské hokejové Majstrovstvá sveta Kanada08 72 HMSturizmus
Neprehliadnite

Hotelová sieť Marriott zvýšila vďaka oživeniu dopytu celoročný výhľad zisku