Americká sieť hotelov Marriott International oznámila za tretí kvartál rast zisku takmer o pätinu, k čomu prispel pokračujúci vysoký dopyt po cestovaní, pričom turistov neodradili ani vyššie ceny v hoteloch. Spoločnosť však zároveň upozornila, že vo štvrtom kvartáli počíta so slabšími výsledkami, keďže dopyt nebude stačiť na vykrytie očakávaných zvýšených nákladov, najmä pracovných.
Reťazec, do ktorého portfólia patria značky, ako Sheraton, Ritz-Carlton, Westin či St. Regis, zaznamenal za tretí kvartál čistý zisk 752 miliónov dolárov. Oproti rovnakému obdobiu predchádzajúceho roka to znamená rast o 19,37 percenta. Zisk po úprave o jednorazové položky dosiahol na akciu 2,11 dolára. V rámci upraveného zisku tak hotelová sieť splnila očakávania trhov.
Tržby spoločnosti dosiahli 5,93 miliardy dolárov, čo v medziročnom porovnaní predstavuje zvýšenie o dvanásť percent. V tomto ukazovateli výsledky prekonali očakávania, keďže analytici počítali s rastom tržieb na 5,89 miliardy dolárov.