Víťazom súťaže ShopRoka, organizovanej portálom Heureka, v kategórii Cena kvality sa stal mtbiker.sk. Titul najobľúbenejšieho e-shopu si opäť odniesol Lidl. Informovala o tom Heureka, ktorá ocenila internetové obchody po pätnástykrát.

Heureka rozdala ocenenia v štyroch kategóriách - Cena kvality, Cena popularity, Cena Heureky a najnovšie aj Cena za udržateľný rozvoj.

Absolútnym víťazom v kategórii Cena popularity sa stal e-shop spoločnosti Lidl, ktorý zvíťazil štvrtý raz po sebe. Špeciálnu cenu Heureka udelila portálu Ritkavsuchu.sk, ktorý zaujal porotu výnimočným príbehom a konceptom e-shopu.

„Či už je to veľká firma alebo e-shop lokálneho výrobcu, vďaka online predaju viete osloviť zákazníkov po celom svete,“ uviedol člen odbornej poroty Martin Prunner.

Cenu za udržateľný rozvoj si odniesli tri internetové obchody Soaphoria.sk, TierraVerde.sk a ecolife.sk, ktoré minulý rok získali certifikát v oblasti udržateľného e-shopu.

Ďalšie dôležité správy

E-commerce
Neprehliadnite

Záujem o internetové nakupovanie rastie, počet klientov e-shopov sa blíži k rekordným hodnotám