Presnejšie, česká automobilka predala v auguste 2019 88 100 vozidiel, o 4,1 percenta menej ako v rovnakom mesiaci minulého roka.

V Číne si pritom modely Škoda v auguste kúpilo 22 100 klientov, čo bolo o 23,8 percenta menej ako pred rokom. Na ostatných trhoch zaznamenala Škoda nárast predaja celkovo o 5 percent na 66 000 vozidiel.

V západnej Európe pritom stúpol odbyt Škody v auguste o 6,7 percenta na 33 800 vozidiel, z toho v Nemecku, na druhom najväčšom trhu automobilky, sa zvýšil o 5,6 percenta na 13 800 kusov.

V strednej Európe dodala Škoda zákazníkom 15 200 vozidiel, čo predstavuje nárast o 2,4 percenta. Na domácom českom trhu vzrástli dodávky oproti rovnakému mesiacu minulého roka o 8,5 percenta na 6 900 vozidiel.

Výrazne si Škoda polepšila vo východnej Európe bez Ruska, kde jej dodávky v auguste stúpli o 13,9 percenta na 3 700 vozidiel. V Rusku sa jej predaj zvýšil o 3,9 percenta na 7 000 áut.