Keď predajňa áut Porsche v Číne na internet zavesila reklamu na svoj najnovší model Panamera, neboli to elegantné krivky tohto sedanu, čo najviac upútalo pozornosť ľudí – bola to cena, píše agentúra Bloomberg.

Milovníci áut, ktorí snívajú o luxuse si museli pomyslieť, že sa na nich usmialo šťastie, keď predajňa auto ponúkla za neuveriteľných 124 tisíc jüanov (17-tisíc eur), čo je jedna osmina zvyčajnej uvádzacej ceny vo výške 998 tisíc jüanov (136 tisíc eur).

Porsche si svoj „vážny omyl pri uvedení maloobchodnej ceny“ všimlo až po tom, čo stovky potenciálnych zákazníkov zaplatili rezervačný poplatok v hodnote 911 jüanov (124 eur). Predajňa nesprávnu informáciu následne ihneď vymazala.

Nie všetci však zo vzniknutého faux pas odišli s dlhým nosom. Porsche prezradilo, že kontaktovalo prvú osobu, ktorá si auto rezervovala a v súvislosti s jediným modelom, ktorý mala predajňa na sklade, sa dohodli „na prijateľnom výsledku“. Podrobnosti dohody však firma odmietla prezradiť.

Pokiaľ ide o zvyšných záujemcov, spoločnosť Porsche každého z nich kontaktovala, situáciu im vysvetlila a ospravedlnila sa za ňu. Rezervačný poplatok sa im podľa hovorkyne spoločnosti vráti do 48 hodín.

Ďalšie dôležité správy

Volkswagen Autoeuropa Factory Reopens in Portugal
Neprehliadnite

Víťazi a porazení v automotive: E-mobilita neláka investorov a startupy dopadli na tvrdé dno