Košická spoločnosť GymBeam odhadla svoj obrat za minulý rok na viac ako 170 miliónov eur, čo je oproti roku 2022 rast o vyše 60 percent. Prevádzkovateľ fitness e-shopu v regióne strednej a východnej Európy získal vlani aj 1,5 milióna nových zákazníkov. Informoval o tom v stredu CEO spoločnosti Dalibor Cicman.
Jedným z najväčších míľnikov bol podľa Cicmana Black Friday, keď sa spoločnosti podarilo predať rekordný milión produktov a dosiahnuť tak medziročný nárast o 76 percent.
Generálny riaditeľ Dalibor Cicman dodal, že spoločnosť sa chce zamerať predovšetkým na upevnenie svojej pozície na existujúcich trhoch s dôrazom na najnovší trh v Taliansku a regióny Nemecka, Rakúska a Švajčiarska. Najsilnejšími však zostávajú český a slovenský trh.
Košická spoločnosť chystá najväčšie zmeny v oblasti logistiky. V tomto roku by mala disponovať piatimi logistickými centrami, ako aj novým automatizovaným skladom v Košiciach. Od tejto investície vo výške takmer šesť miliónov eur firma očakáva automatizáciu 80 percent objednávok. Okrem toho plánuje aj otvorenie skladu v Taliansku.
Firma rastie aj počtom zamestnancov. Ku koncu minulého roka mala spoločnosť viac ako 500 ľudí.