2. Heineken Slovensko
- tržby 2022: 115 miliónov eur (+ 12 percent)
- čistý zisk 2022: 8,3 milióna eur (- dve percentá)
Medzi treťou a druhou priečkou rebríčka slovenských producentov piva je obrovský rozdiel. Je to dané aj tým, že dvojkou je hurbanovský pivovar v rukách nadnárodného gigantu Heineken. Pivovar v Hurbanove vznikol v šesťdesiatych rokoch 20. storočia a časom k nemu pribudla aj sladovňa, ktorá je dnes najväčšou v strednej Európe.
Heineken do podniku vstúpil v roku 1995. Neskôr pohltil okrem Zlatého Bažanta aj ďalšie tradičné slovenské značky, ku ktorým patrí Gemer, nitriansky Corgoň alebo martinský Martiner. Časom vytvoril nové pivné koncepty a značky, založením pivovaru Bradáč dokonca vstúpil aj do remeselného segmentu. V roku 2022 sa v pivovare uvarilo 1,7 milióna hektolitrov piva a spoločnosť dosiahla tržby 115 miliónov eur. Tie už roky neklesli pod stomiliónovú hranicu.