Facelift prospel DS 7 azda v každom smere. Jeho prínos som si všimol už pri prvom pohľade na prepracovanú prednú časť vozidla. Nový typ svetelného podpisu presvitá a budí dojem, akoby prenikal cez nárazník. Koncové svetlá si zachovali typický dizajn, no zadnú časť zdobí niekoľko nových liniek, ktoré mu dávajú športovejší nádych.
Môj zrak ako magnet priťahovali predné kolesá, ktoré sa vo verzii E‑Tense Performance takmer nezmestili do podbehov. Môže za to rozšírená stopa, v prípade prednej nápravy o 24 mm, vzadu o 10 mm. Dizajnové ráfiky Brooklyn s priemerom 21 palcov v kombinácii so širokými plášťami rozmeru 235/45 R21 vyzerali fantasticky. No platí sa za ne daň.
Vysoká agilita
Nebojte sa, v rámci vyhotovenia Performance Line+ sú v prípade vozidla s výkonom 360 k 21-palcové disky kolies súčasťou výbavy. Mám na mysli inú daň. Po prvých desiatkach kilometrov strávených za volantom DS 7 som nadobudol presvedčenie, že 21-palcové kolesá znižujú komfort tohto vozidla. Nie zásadne, ale v miere, ktorú nie som ochotný tolerovať. Chcem, aby ma DS rozmaznávalo, to mu totiž ide najlepšie. Nepotrebujem tvrdosť, ktorú by som hľadal v iných automobilových stajniach.
Na druhej strane treba uznať, že rozšírenie stopy v kombinácii s veľkými pneumatikami určite nie je na škodu z pohľadu dynamickej jazdy. Vozidlo má v zákrutách výborný grip aj vo vysokých rýchlostiach. V režime šport jeho progresívne riadenie stuhne a SUV je aj na kľukatých cestách prekvapivo agilné. Pri nízkej rýchlosti v mestskej premávke som zasa ocenil veľmi dobrú manévrovateľnosť, ktorá v kombinácii s pozmeneným mäkučkým riadením dáva jazde zaplnenými ulicami ľahkosť.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?